21.08 - 20:54

Як ми вибираємо модний одяг. Типи покупців


 

Вибір одягу тісно пов'язаний з нашими споживчими перевагами. Це те, наскільки позитивно ми оцінюємо потенційний об'єкт покупки і як плануємо його використовувати. Іншими словами, якщо річ подобається і ми знаємо для чого вона потрібна - то вона виявляється в числі потенційних покупок. Настрій піднімається, пульс частішає і ми несемо її на касу.

Особливо це стосується вибору модного жіночого одягу. Адже вибрати звичне, добре знайоме здатні багато. А ось зважитися на нове, модне, незвичне - здатний не кожен. Найактивнішими послідовниками моди у всьому світі вважаються представники середнього класу. В Україні середній клас з'явився в середині 90-х, що і вважається періодом зародження основних споживачів. Йдеться про групу людей, яку об'єднує не стільки соціальний статус і рівень доходу, скільки спосіб життя і світогляд.

Результати різних досліджень психологів підтверджують той факт, що українці схильні розширювати межі свого споживання (купувати в інших містах, країнах, континентах), ніж звертати увагу на новинки в звичних місцях. Мені досить часто доводиться чути від потенційних клієнтів запитання на кшталт - "Адже в нашому місті немає вибору, мало одягу. Тут неможливо красиво одягнутися. Ось в Європі ..."

Це в черговий раз підтверджує гіпотезу, що українські споживачі більш схильні шукати щось нове в маловивчених місцях, ніж регулярно відвідувати вже відомі магазини і знаходити модні речі в новому асортименті. Мова йде не тільки про одяг, а й товари побутового призначення.

І, якщо український споживач завжди намагається вийти за рамки існуючого асортименту, то у зарубіжних споживачів ситуація протилежна. Вони вважають за краще знаходити модні новинки в вивчених місцях. Причому саме для жителів західних країн характерно вибирати товар відповідно до особистих пріоритетами.

І, якщо вони не знаходять товар, який в їхньому списку важливості був першим, то вони переходять до наступного по черзі. Таким чином виключаються хаотичні, спонтанні, необдумані покупки. Споживачі з українським менталітетом часто піддаються ситуації і здатні швидко змінювати рішення про покупку в процесі. Пішов за сірниками, купив будинок.

Існує кілька типів середнього класу:

ДІЛОВІ ЛЮДИ

Основа середнього класу - підприємці, "білі комірці", топ-менеджери, керівники компаній. Як правило, це і чоловіки і жінки старше 32 років. При виборі одягу часто звертаються до думки подружжя або користуються послугами персональних стилістів. Жителі великих мегаполісів добре розбираються в брендах, марках, віддають перевагу одягу високої якості. Представники ділових людей з регіонів менш розбірливі в брендах, і просто купують максимально високу якість.

Такі люди звертають увагу на склад тканини, люблять чіткі форми, вимогливі до того, щоб одяг ідеально "сиділа" на фігурі. Люблять замовляти індивідуальне пошиття у зарубіжних кравців. Вважають за краще мати дорогі штучні аксесуари - годинник, ручка, запонки. Взуття максимально зручна, тільки з натуральних матеріалів. Приділяють увагу дрібницям.

ЯППІ

Кар'єристи-професіонали з пріоритетом більше заробляти, досягати успіху в професійній діяльності, вести здоровий спосіб життя, займатися самоосвітою. З повагою ставляться до оточуючих, вимагаючи такого ставлення до себе. Цінують свій час, амбітні, прагматичні, стримані. Люблять догляд за зовнішністю, цікавляться модою, останніми тенденціями в техніці. Яппі активні споживачі нового, сучасного, вибирають престижні марки зі статусом. Одягаються стримано, але завжди з приставкою "дорого".

Починається

Фахівці нижчого рівня та менеджери з невеликою заробітною платою, які прагнуть пройти шлях "ділових". Часто використовують принцип наслідування, особисті зв'язки. Основна цінність - кар'єрний ріст, соціальне зростання, влада. Вважаючи за краще виглядати більш статусно і престижно, вибирають одяг, яка носить демонстративний характер. Як правило в діловому гардеробі мають кілька дорогих речей класичного стилю. У повсякденному житті вибирають одяг демократичних марок.

Сибарита

Молоді люди, які вже живуть самостійно, але знаходяться в пошуку професійної діяльності. Які не мають постійного місця роботи, не перебувають у шлюбі. На відміну від "золотої молоді" (спільне - молодість і відсутність роботи) мають значно менший дохід. Вибирають для себе незвичайні, що не зрозумілі для більшості речі або екзотичний спосіб стилізації. Уміють знаходити цікаві речі в самих бюджетних місцях. Із задоволенням досліджують і намагаються нове.

ВІЛЬНІ ХУДОЖНИКИ

Волелюбні особи середнього класу є представниками творчих професій, кваліфіковані професіонали, експерти. Це самі малопередбачувані споживачі, так як в своєму виборі орієнтуються на суб'єктивне сприйняття. Для них важливий дизайн речей, оригінальність, ніж приналежність до бренду і статус. Одязі особливого значення не надають, більше використовуючи окремі речі як елементи єдиного образу.

І все йде до того, щоб отримати звичку відшукувати цікаві речі в добре відомих магазинах, вивчаючи новий асортимент. Повільно і з настроєм дослідника. Але головне те, що в Україні сьогодні можна красиво одягнутися. Питання вибору і стилізації.

 

Ключевые слова:
Читайте также:

Nützliche Eigenschaften von Erdbeeren: Warum diese Beere in Ihrer Ernährung enthalten sein sollte

Erdbeeren sind nicht nur lecker, sondern auch eine äußerst nützliche Beere, die viele gesundheitliche Vorteile mit sich bringt
Подробнее »»

Useful properties of strawberries: why this berry should be in your diet

Strawberries are not only tasty, but also an extremely useful berry that brings many health benefits
Подробнее »»

Полезные свойства клубники: почему эта ягода должна быть в вашем рационе

Клубника – это не только вкусная, но и очень полезная ягода, которая приносит множество преимуществ для здоровья
Подробнее »»

Корисні властивості полуниці: чому ця ягода повинна бути у вашому раціоні

Полуниця – це не лише смачна, але й надзвичайно корисна ягода, що приносить безліч переваг для здоров’я
Подробнее »»

Неожиданная причина «тумана в голове»: предупреждение для женщин

Многие женщины время от времени испытывают так называемый туман в голове – это ощущение, когда разум кажется затуманенным, трудно сосредоточиться, и кажется, что окружающий мир становится менее понятным
Подробнее »»

bigmir)net TOP 100 Яндекс.Метрика

При использовании информации в печатном или электронном виде ссылка на www.neboley.com.ua обязательна.
Интернет–издание не несет ответственность за достоверность информации, размещенной в разделах народной медицины. Предупреждаем, прежде чем воспользоваться рецептами нетрадиционной медицины обязательно посоветуйтесь с врачом.
За содержание рекламы ответственность несет рекламодатель.

Электронная почта портала: info@neboley.com.ua