|
|||||||||
|
|
||||||||
04.07 - 19:15
Інтерв'ю з представником компанії «Пилочка»| Красота
Манікюрним салоном сьогодні нікого не здивуєш. Але креативний підхід в бізнесі, пов'язаний з особливим навчанням персоналу і наданням клієнтам затребуваних послуг, допомагає обігнати конкурентів і впевнено зайняти свою нішу. Знайомтеся: компанія «Пилочка», м. Київ.
- Вікторія, поясніть, в чому відмінність між майстрами з вашого салону і іншими фахівцями аналогічного профілю? - Наше головне завдання - обслуговування клієнтів на дому, в комфортних для них умовах. Колеги з інших салонів працюють в косметичних салонах і лише в якості підробітку виїжджають до замовників. Є й інший тип майстрів, які працюють виключно на себе, виїжджаючи до клієнтів або запрошуючи їх до себе додому. Наші співробітники проходять регулярне навчання. Вони використовують в роботі тільки професійні інструменти, поводяться в спілкуванні коректно і тактовно. - Які складнощі відчувала компанія при напрацюванні позитивного іміджу та завоювання довіри з боку клієнтів? - Імідж компанії складається з безлічі факторів. Ділова репутація складається з щоденної роботи колективу, отримання позитивних відгуків з боку клієнтів. При виникненні претензій (на щастя, рідкісних) детально розбираємо роботу свого фахівця, вказуємо на зроблені помилки і добиваємося їх швидкого усунення в подальшій діяльності. Ми готові до форс-мажорних обставин, коли майстер фізично не може в зазначений час з'явитися у клієнта. Попереджені про це заздалегідь, відправляємо за вказаною адресою іншого фахівця. Основним методом перевірки професіоналізму працівників є отримання зворотного зв'язку від клієнтів. Ми націлені на те, щоб високий рівень сервісу, що надається переводив первинних клієнтів в постійних і викликав бажання рекомендувати нас своїм колегам і знайомим. У нас працюють ті, хто вибрав професію не тимчасово, а на все життя. Тому співробітники мотивовані підвищувати якість своїх послуг, а ми стимулюємо їх роботу пристойною зарплатнею. - Хто є вашими клієнтами? Як ви вирішуєте делікатне питання, що стосується вартості послуг? - Клієнткою може стати будь-яка жінка: молода мама, яка не хоче надовго залишати свою маленьку дитину, домогосподарка, що бажає краще обслуговуватись вдома, працююча жінка, що цінує час, дама на пенсії, яка бажає уникнути шуму в косметичному салоні. Люди дозволяють нам доторкнутися до їхнього життя, іноді вони діляться секретами і просять поради у життєвих питаннях. Тому наші фахівці володіють психологічними навичками при веденні розмови. Клієнти цінують затишок, коли не треба заздалегідь збиратися і їхати в салон, а можна вийти до майстра без макіяжу і в домашньому халаті. Тому вони готові доплачувати за це. Хочеться згадати, що вартість наших послуг нижче тієї, яку часто просять в столичних салонах. А вигод клієнт отримує при цьому більше. - Як ви боретеся зі спокусою отримати матеріальну вигоду за надану послугу, якщо вона клієнтці протипоказана? - Спеціаліст приймає на себе величезну відповідальність за стан здоров'я клієнтки. Як говорив Гіппократ: головний принцип - не нашкодити. Щоб досягти розуміння з замовницею, майстер особливим чином пробує поговорити з нею і м'яко пояснити неможливість проведення процедури. Ми проводимо серед свого персоналу тренінг під назвою «Як відмовити клієнту». Миттєва вигода може обернутися ударом по репутації, якщо в подальшому виявиться, що винен був майстер. А попереджений клієнт оцінить нашу завбачливість якщо не відразу, то з часом, і буде вдячний за дбайливе ставлення до власної персони. - Напевно в салон дзвонять не тільки жінки, а й чоловіки. Наскільки чоловіки розуміють необхідність в догляді за руками? - На жаль, в цьому напрямку є серйозна прогалина. За статистикою, тільки близько 5% чоловічого населення усвідомлює необхідність того, що доглянуті руки - це нормально і правильно. Для тих, хто соромиться відвідати салон, боячись зустріти по дорозі своїх знайомих, пропоную виїзд майстра додому до клієнта. Спеціаліст ретельно попрацює з нігтями на руках, ногах, але ніхто зі знайомих цього не побачить. - Яка колірна гамма манікюру та малюнків на нігтях вважається модною цього літа? - Літній настрій це безліч посмішок, поїздок і зустрічей. Ми пропонуємо скромний манікюр в пастельних тонах і інших ніжних відтінках з додаванням витіюватих малюнків. Він підійде до різних квітів одягу, в денний і вечірній час. - Бажаю подальших успіхів вашій компанії, захоплених відгуків від клієнтів і збільшення контингенту замовників! - Щиро Дякую! Ми налаштовані тільки на позитив і успіх. Та готові і далі радувати клієнтів незмінно високим рівнем сервісу! Ключевые слова:
|
|||||||||
Читайте также:
Möglichkeiten zur Überwindung emotionaler Überernährung: eine Übersicht über wirksame MethodenEmotionales Überessen ist ein Problem, mit dem viele Menschen in der heutigen Welt konfrontiert sind. Ways to overcome emotional overeating: a review of effective methodsEmotional overeating is a problem that many people face in today's world. Способы преодоления эмоционального переедания: рассмотрение эффективных методовЭмоциональное переедание – это проблема, с которой сталкивается много людей в современном мире. Завтрак и ожирение: миф или реальность? Раскрытие названных продуктовЗавтрак считается одним из важнейших приёмов пищи в течение дня. Способи подолання емоційного переїдання: розгляд ефективних методівЕмоційне переїдання - це проблема, з якою стикається багато людей у сучасному світі. |
|||||||||
|